On Wed, 2009-09-23 at 12:57 +0200, Ben Laenen wrote:

> wat die lijst ontbrekende straten betreft: Moest iemand van plan zijn Wilrijk
> of Hoboken te vervolledigen, dan is die te laat want ik heb het vorige week
> al
> gedaan :-)

> In OSM is nu de tijdelijke situatie gemapt aan de Sint-Jacobsmarkt. Heb ik
> niets op tegen, als het maar in het oog wordt gehouden zodat het terug naar
> de
> oorspronkelijke situatie gemapt kan worden als de werken gedaan zijn. En je
> bent werkelijk zo vergeten dat er een tijdelijke situatie op de kaart staat.

Yeps. Die tijdelijke sitatie heb ik aangepast, omdat 'tijdelijk' in dit
geval ca. 4 jaar zal duren... Dat is langer dan de 'definitieve'
situatie in de Lange Sint Annastraat het had uitgehouden...

Bovendien is dat hier in m'n onmiddellijke omgeving en passeert
momenteel alle verkeer door onze straat. De dag dat dit niet meer is
merk ik het en wordt het teruggezet naar de 'normale' situatie.

> Maar aangezien veruit de meeste straten die je mapt niet zo in het oog kunnen
> gehouden worden, map ik meestal toch de oorspronkelijke -- als dat mogelijk
> is
> natuurlijk want je merkt het niet altijd.

Zeker voor omleidingen waar je 'een keer' in terechtkomt maar normaal
niet passeert. Als je die ook op die manier gaat taggen is er inderdaad
een groot risico dat de 'tijdelijke' situatie te lang blijft hangen in
OSM.