Op 23 september 2009 13:15 schreef Luc Van den Troost
<luc.a...@gmail.com>het volgende:

> ik
> naar de
> je
> staat.
> >
> Yeps. Die tijdelijke sitatie heb ik aangepast, omdat 'tijdelijk' in dit
> geval ca. 4 jaar zal duren... Dat is langer dan de 'definitieve'
> situatie in de Lange Sint Annastraat het had uitgehouden...

Tijdelijk?
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/rijrichting-sint-jacobsmarkt-verandert-na-verhuis-pompiers.aspx
Het is de bedoeling dat alles omgedraaid zou verlopen. (Eindelijk van dat
rotkruispunt af)

> Zeker voor omleidingen waar je 'een keer' in terechtkomt maar normaal
> niet passeert. Als je die ook op die manier gaat taggen is er inderdaad
> een groot risico dat de 'tijdelijke' situatie te lang blijft hangen in
> OSM.

Af en toe eens een maintenance-sessie organiseren?
Geen idee hoe we dat structureel kunnen aanpakken?

--
wannes