Op 22 september 2009 17:24 schreef Luc Van den Troost
<luc.a...@gmail.com>het volgende:

> Vandaar dat ik zou voorstellen op 25 oktober, vanaf 13 uur, opnieuw
> bijeen te komen bij ons thuis - Van Boendalestraat 8, 2000 Antwerpen -
> zie http://www.bb2000.be/stratenzoeker

Als ex-borgerhout-mapper zou ik hier graag bij willen zijn.
Als vader-bijberoeper-... weet ik dat ik geen tijd meer heb voor die dingen.

Gaten in de kaart zijn er nog:
> zie ook http://www.bb2000.be/stratenzoeker/state.html
> 2100 Deurne: nog 34 onbenoemde straten, vooral in Deurne noord, de buurt
> van het Sportpaleis

Kan ik wel even doen tussendoor. Met die potlach is het wel een stuk
makkelijker geworden. Thx voor het stratenlijstje van ontbrekende straten.
Ik print het af per gemeente en fiets ver even langs op weg naar huis.

> [...]
> verdwenen, een aantal zijn gelegen in een prive concessie of in het
> beveiligde 'afgesloten' gebied van de haven. Praktische tips hoe we dit
> aanpakken.
>
> *** POI's. Van welke is het nuttig om 'volledigheid' na te streven en
> welke zijn eerder facultatief?
>
> *** Wat als de kaart 'af' is... Uiteraard moet die verder geupdated
> worden en zo, maar eens Antwerpen af is is het misschien ook tijd om
> hierrond eens wat promo te maken, de kaart ruimer 'in gebruik' te
> krijgen en zo... Maken we daarrond een 'aktieprogramma' en zo ja, hoe

*** Wat te doen met wegenwerken en tijdelijke omleggingen/verkeerssituaties?
(Bijvoorbeerld de huidige
situatie aan de Sint-jacobsmarkt, in welke maten moet die gereflecteerd
worden op de kaart?)

--
wannes