2013/10/2 Guy Vanvuchelen <guy.vanvuche...@gmail.com>:
> Maar wat blijkt nu. Als ik bijvoorbeeld  in de buurt van Neerpelt van
> knooppunt 241 naar 253 wil gaan wordt een omweg over knooppunten
> 245-247-256-254 berekend.  Dit is slechts een van de vele voorbeelden.

Dit specifieke voorbeeld heeft in elk geval niks met een C3 te maken.
Hier http://www.openstreetmap.org/#map=19/51.20501/5.39351 heb je dat
tunneltje onder de snelweg. Dat had geen highway-tag, maar behoorde
wel tot de knooppuntverbindingsrelatie. Vandaar dat de planner het
niet als een straat beschouwde en je er natuurlijk ook niet over liet
fietsen. Ik heb nu de tag highway=unclassified (komt overeen met de
highways aan beide kanten) toegevoegd. Bij de volgende update van de
data van die planner moet dat volgens mij opgelost zijn.

Laat de andere vele voorbeelden gerust komen.

wouter