Ik kom tot zowat dezelfde conclusies, maar ik dacht dat zelf nominatim geen
adressen toewijst aan nodes binnen een gebouw. Dus recentelijk map ik alle
adressen dan maar dubbel.
Het nut van associatedStreet relaties is dan ook maar weer beperkt tot die
gevallen waar er geen gebied is aangemaakt met postcode grenzen en
administratieve grenzen. Zelfs zonder associatedStreet relatie worden alle
adressen mooi gevonden in Reet/Rumst waar die grenzen wel zijn.