2009/10/30 Frettie <fret...@gmail.com>:
> Ahoj, dobrý den,
> po té cestě jsem šel několikrát, opravdu je vyšlapaná aspoň polovinu
> roku, spíše déle. To, že na ní roste nějaká zeleninka (nadsázka), to
> je smůla, ale víc než polovinu roku tam opravdu existuje. V Třebíči
> žiju a řekl bych, že jsem tím autorem té dané cesty já.
>
> J.

Taky sem udelal cesty vyjezdenou v poli, ktera tam oficialne byt nema,
ale nereknu kde hehe.
Je hodne frekventovana, v lete na ni jezdi mraky aut, vyjezdena je 2
pruhy + misto pro cyklisty. A co s tim dela dzizidi? Nic. Po sezone
rozora a zasadi. To ze cesta je nelegalni neznamena ze tam neni.
Navrhuju tag illegal=yes!

--
Michal Grézl
http://walley.org