Dobře, zkusím s tebou jednat na rovinu.  Pokud neumíš číst, tak to bude těžký.

OSM je super, jako koníček, mapování to není, s mapováním to opravdu
nemá nic moc co společnýho. Nicméně, pokud se začne někdo vztekat a
urážet se, tak to chce ledovou sprchu a prostě klid.

to LOL o tobě svědčilo zřejmě dost.

S pozdravem,
Jirka Sedláček
---