Tomáši, já se rád přizpůsobím, nemám náladu a ani chuť se hádat,
myslím, že třebíč je zmapována téměř perfektně (parky, budovy,
silnice, pěší cesty, semafory v plánu po dokončení posledních domů,
...) a velkou většinu jsem toho udělal já. A to mě těší.

S pozdravem,
Jirka Sedláček
---
jirisedla...@gmail.com