Zdravím!

> používat jako cestu, to mi opravdu přijde příliš - asi jako kdyby se někdo
> rozhodl u silnice se zákazem vjezdu tento zákaz neuvést s odůvodněním, že na
> to stejně každý kašle a jezdí tam

To není zrovna dobrá analogie -- Vaší úvaze o cestě by naopak odpovídalo tuto
silnici vůbec nezakreslit do mapy, protože je na ni zákaz vjezdu.

Reálie v tomto případě neznám, ale obecně mi přijde, že fakt, že si majitel
nepřeje, aby lidé po něčem, co se chová jako cesta, chodili, není důvodem
k nezakreslení do mapy. Naopak spíš důvodem k zakreslení s upozorněním na zákaz
vstupu.

                                Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <m...@ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"I think it's a new feature.  Don't tell anyone it was an accident. :-)" --