Ahoj,
po delší době jsem si zase našel trochu času, abych se podíval na
možnosti importu sídel z UIR-ZSJ.

Hlavní otázkou je, jak tagovat - ohledně hodnot tagu place se toho už
napsala spousta... a myslím si, že se to bez aspoň trochy místní
znalosti neobejde. Můj návrh na postup importu jsem sepsal na wiki [1].

Než začneme s hromadnějším importem, tak bych rád slyšel nějakou zpětnou
vazbu, jestli je tohle správná cesta, příp. co dalšího by bylo vhodné
doplnit/opravit/vyjasnit.

Testoval jsem použitelnost na Pardubicích; a také na jednom vesničce a
výsledky se zdály být celkem přijatelné. [2] je momentálně jediný import
provedený popsaným způsobem.

Pokud se dohodneme, že toto je rozumná cesta, tak jako další krok dám k
dispozici popsané skripty k otestování. Po odladění případných bugů
přesunu stránku na wiki a můžem začít importovat ve větší míře.

Petr Morávek aka Xificurk

PS: Šťastné Vánoce a veselý Nový rok ;-)

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Users:Xificurk/Import_UIR-ZSJ
[2] http://www.openstreetmap.org/?relation=440449