Je to tak, když se nad tim člověk zamyslí, musíme se řídit podle oficiálního
statusu. Městys bych tagoval jako „village“ už jenom proto, že na anglický wiki
je u „village“ napsáno mimo jiný tohle:„Generally smaller than a town, below
10,000 people“. Ale ať už se dohodneme jakkoli, chtělo by to na wiki
jednoznačně definovat co je co.

PB