Taky si mylim, že je nejdřív potřeba udělat jasno v tagování a až potom vůbec
začít uvažovat o importu.
Ani mně neni zřejmý, kde je hranice mezi town, village a hamlet. Tady je jeden
hezkej příklad [1] - kdybysme se řídili podle oficiálního statusu, tak bude
vedle sebe „town“ s 518 ob. a „hamlet“ s 231 ob.
Já bych určitě rozhodoval podle počtu obyvatel nebo ještě líp podle počtu domů,
protože chalupáři taky dokážou dost ovlivnit velikost sídla.

PB

[1] http://old.nalzovskehory.cz/obec/dokumenty/po11.jpg