Ahoj,

> Probuh, jen ne dalsi import, staci stavajici stav vodnich toku ... 1/2
> jich je zdvojena.

vidis, ja treba v tomhle dost zasadne nesouhlasim a naopak jsem za
systematicke importy velmi rad. Nemyslim si, ze OSM ma tolik mapperu,
abychom byli schopni si vsechno zmapovat sami - kolik lidi se brodi
s GPSkou skrz potucky, potoky a ricky? A ano, vim, ze DIBAVOD nebyl
zrovna nejpresnejsi, ale porad radeji neco spravim, kdyz zrovna v danem
miste mam lokalni znalost, treba navic podlozenou UHULem. Porad mi ale prijde
lepsi mit relativne kompletni mapu a tu zpresnovat, nez mit poloprazdnou
mapu. Chapu, ze nekteri lide si vyhraji s nejakym kouskem mapy ve svem
okoli, ktere dotahnou k dokonalosti - ale to je pak dobre treba jako
vyukovy material, jak mapovat, nez jako mapa cele CR. Z tohohle pohledu
mi prijde i docela skoda, ze jsme neimportovali CORINE - ostatne podivej
se na freemap.sk (myslim, ze to z CORINE improtovali - ac si tedy nejsem
100% jist), prijde mi, ze je to dost dobre.

Dle meho nazoru bohate staci, ze si musime zmapovat nektere veci, k nimz se
jinak nedostaneme (turisticke a cyklo trasy; ruzne pesiny, ktere
nikde nejsou zanesene; mtb:scale; a hromada dalsiho).

A ano, o rizicich improtu jsem cetl docela dost - hlavni vytka byla,
ze pak ta data nikdo nechape jako "vlastni" a neudrzuje je. Sam za
sebe ale rikam, ze kdyz nekde vim o spatnem trasovani, tak ho opravuji
a nechovam se k tomu jako k "cizimu". Zpresnovani mi prijde docela efektivni
- specialne s tim, jake dnes v JOSM mame nastroje (typu ImproveWayAccuracy).

S pozdravem a s pranim krasneho proziti svatku,
Petr

PS: uvedomuji si, ze tohle je do znacne miry tema na flamewar, ktery
bych zrovna kolem Vanoc nerad rozpoutaval. Berte to prosim rozumne
s rezervou a kdyztak se do sebe pustime az po Novem roce :))