Dne 24.12.2011 21:25, Petr Holub napsal(a):
> Ahoj,

> vidis, ja treba v tomhle dost zasadne nesouhlasim a naopak jsem za
> systematicke importy velmi rad. Nemyslim si, ze OSM ma tolik mapperu,
> abychom byli schopni si vsechno zmapovat sami - kolik lidi se brodi
> s GPSkou skrz potucky, potoky a ricky? A ano, vim, ze DIBAVOD nebyl
> zrovna nejpresnejsi, ale porad radeji neco spravim, kdyz zrovna v danem
> miste mam lokalni znalost, treba navic podlozenou UHULem. Porad mi ale prijde
> lepsi mit relativne kompletni mapu a tu zpresnovat, nez mit poloprazdnou
> [...]

Jenze na druhou stranu mit mapu plnou nesmyslnych dat ...

Jde o to ze bych nerad aby se naimportovaly tuny dat, aniz by se jakkoli
resily duplicity, s tim, ze to "nekdo nekdy nejak" spravi. Nespravi.
Pokud se budem bavit o sidlech, pak by bylo dobre nejdrive nalinkovat
vsechna exitujici (=doplnit ID). U tech, kde jsem doplnoval pocty
obyvatel (aktualne vsechna nad 8000), jsem doplnoval i identifikaci.
Bylo by zahodno to udelat v maximalni siri a nasledne tato sidla
eliminovat z importu nebo je jen pripadne aktualizovat o cerstva/nova
data (pocty obyvatel sem bral z csu).