> Ugh, soubory jsem otevřel, ale nevím na co vlastně koukám :-) Nějaký
> další komentář by se hodil, co to je a jakou cestou se k tomu dospělo by
> se hodil ;)
*** postup je popsan vyse, funkce vztahu mezi rozlohou a poctem
obyvatel sidla poskytnu na pozadani. Dulezity je vystup, zbytek je
graficka ilustrace:
* soubor uir_cobe_SJ_obce.dbf je puvodni COBE.DBF s pripojenymi
sloupci a atributy prvniho sidla typu OBCE.DBF, na jehoz zastavenem
uzemi lezi.
* soubory uir_zsj_SJ_cobe.dbf je puvodni ZSJ.DBF s pripojenymi sloupci
a atributy prvniho sidla typu COBE.DBF, na jehoz zastavenem uzemi
lezi.

Tedy na zaklade vyse uvedeneho lze s vysokou mirou uspesnosti
rozhodnout zda sidlo je neighbourhood nebo
village/hamlet/isolated_dwelling.

> [...]
> používají.
> COBE obsahují názvy, které se vyskytují leda tak na občance :-) plus
> názvy okolních vesnic, které administrativně patří pod Pardubice.
> MCAST obsahuje ouřednický dělení na Pardubice I-VIII, jehož existenci
> zaregistruju jednou za čtyři roky při komunálních volbách.
>
> Když jsem se díval i na menší obce, co znám dobře, tak ZSJ taky
> obsahovalo užitečné názvy - typicky malé vesničky a osady, které se na
> turistických mapách běžně značí.
>
> A už když se to před časem řešilo, tak jzvc upozorňoval [1] na některé

*** To je OK, krom prikladu, ktery je statutarni mesto. Ja se snazim
vybrat nejjednoduseji ty casti UIR-ZSJ, ktere lze s vysokou uspesnosti
importovat ve velkych kusech (rekneme okresech) a to COBE.DBF a
OBCE.DBF. U ZSJ je zvysena mira selekce nutna, tudiz chapu potrebnost
poloautomatickeho postupu.

ha
hanoj