hanoj píše v St 12. 08. 2009 v 07:46 +0200:

> *** vytvareni mapy neni jen modelovani skutecnosti, ale i
> generalizace. Zatim OSM nesmeruje k situaci, kdy v ni budou zaneseny
> radici pruhy pred urovnovou krizovatkou.

Cituju po přesně třech letech svůj původní dotaz o pruzích před
křižovatkou a ptám se (2,5 roku jsem tu nebyl): už je situace v OSM
jasnější? Mapujeme už pruhy před křižovatkami spolu s informací, kam
který pruh navádí?

Ptám se proto, že skvělá navigace OsmAnd od verze 0.8.1 začala navádět
do pruhů před křižovatkou. K tomu bych jí rád dopomohl přesnými
informacemi v OSM, ale nevím, jestli a které se dnes používají.

Z vygooglovaných možností vybírám:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:turn - approved, jednoduché a
pěkné řešení

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relations/Proposed/turn_lanes -
proposal s relacemi, ale s pěkným GUI pluginem do JOSM:
http://www.youtube.com/watch?v=uF_ZuIwLruQ

Ten plugin mi umožní zakreslit situaci v křižovatce úplně precizně, ale
hned potom na mě vybafne validace, že tohle teda do OSM nahrát nemůžu.
Máte s tím lepší zkušenosti? Je chyba v pluginu nebo ve validaci?

A máte někdo zkušenosti s jinými OSM navigacemi (MapFactor, Locus Pro,
Navit, ...?), jestli podporují navádění do pruhů a jaké OSM tagy k tomu
využívají?

Díky,

Petr