U toho prvního návrhu se mi nelíbí, že to pracuje se směry
left/right/slight_left/..., což může u některých deformovaných křižovatek být
dost relativní a počítač to pak může špatně vyhodnotit.

U toho druhého návrhu mi vadí to, že se tam zadávají vzdálenosti které by mohli
být vyjádřené liniemi na mapě do tagů (délka odbočovacího pruhu). Celkově se mi
ale líbí mnohem víc.

Klidně tak můžeš začít tagovat a používat to ve své aplikaci, akorát je tu
riziko, že se časem prosadí něco jiného a bude to potřeba předělat.

> Od: Petr Stehlik <psteh...@sophics.cz>
> Předmět: [Talk-cz] odbočovací pruhy před křižovatkou
> Datum: 24.7.2012 09:21:37

> Cituju po přesně třech letech svůj původní dotaz o pruzích před
> křižovatkou a ptám se (2,5 roku jsem tu nebyl): už je situace v OSM
> jasnější? Mapujeme už pruhy před křižovatkami spolu s informací, kam
> který pruh navádí?
>
> Ptám se proto, že skvělá navigace OsmAnd od verze 0.8.1 začala navádět
> do pruhů před křižovatkou. K tomu bych jí rád dopomohl přesnými
> informacemi v OSM, ale nevím, jestli a které se dnes používají.

> [...]

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz