jzvc píše v Út 24. 07. 2012 v 10:57 +0200:
> Cus, situace je rek bych celkem stejna => stale nexistuje nic o cem by
> se dalo prohlasit, ze je to funkcni, panuje na tom shoda, a umi to
> vyuzit rozumny mnoztvi aplikaci ... ;D

No, dnes dopoledne jsem argumentoval v OsmAnd mailing listu, ze problem
slepice a vejce je nutno rozseknout prvni na strane aplikaci a ne porad
cekat, az to bude v mapach.

Ovsem stejne jsem argumentoval pred tremi lety v mailing listu Navitu...

Stesti je, ze obe vyse zminene aplikace jsou otevrene, takze muzu vzit
zdrojovy kod, upravit a zacit mapovat.

Petr