Dne 24.7.2012 11:21, Petr Dlouhý napsal(a):
> U toho prvního návrhu se mi nelíbí, že to pracuje se směry
> left/right/slight_left/..., což může u některých deformovaných křižovatek být
> dost relativní a počítač to pak může špatně vyhodnotit.
>
> U toho druhého návrhu mi vadí to, že se tam zadávají vzdálenosti které by
> mohli být vyjádřené liniemi na mapě do tagů (délka odbočovacího pruhu).
> Celkově se mi ale líbí mnohem víc.
>
> Klidně tak můžeš začít tagovat a používat to ve své aplikaci, akorát je tu
> riziko, že se časem prosadí něco jiného a bude to potřeba předělat.

Vyhrady mam velmi podobny - bylo by vhodnejsi to zaintegrovat tak, aby
se to editovalo primo v hlavnim okne a to pomoci linii. Ale jinak druha
varianta mi prijde prijatelnejsi, ac nepokryva vsechny varianty.

Problemy, ktere na tom vidim souviseji s rozsahlejsima krizovatkama -
nelze editovat jako celek, ale jen jednotliva krizeni, coz vede k chaosu
(otestil sem si to prave ted). Neumi to pripojovaci pruh (nebo sem
neprisel na to jak), nelze to editovat - leda vsechno smazat a udelat to
znova (nelze odebrat pruh, propojeni ... hlasi to chyby ...). Navic to
vyzaduje preruseni way v krizeni, jinak to nechape jako krizovatku, coz
taky neni zrovna idealni.