Petr Dlouhý píše v Út 24. 07. 2012 v 11:21 +0200:
> U toho prvního návrhu se mi nelíbí, že to pracuje se směry
> left/right/slight_left/..., což může u některých deformovaných křižovatek být
> dost relativní a počítač to pak může špatně vyhodnotit.

domnívám se, že když silničáři kreslí takové ty bílé šipky na vozovku do
jednotlivých pruhů, tak mají na výběr právě z takto omezeného repertoáru
tvarů šipek a zatím jim to myslím vždycky stačilo.

Ono jde hlavně o to nedojet v pruhu až do křižovatky a nezjistit, že
nemůžu pokračovat směrem, kterým jsem chtěl. Čili IMHO není zásadního
rozdílu mezi left a slightly_left, hlavní je nezůstat v straight, když
potřebuju left (a naopak).

> Klidně tak můžeš začít tagovat a používat to ve své aplikaci, akorát je tu
> riziko, že se časem prosadí něco jiného a bude to potřeba předělat.

no já to spíš chtěl dělat pro druhé než pro sebe. Ve svém rodném městě
se do správných pruhů trefím celkem spolehlivě i bez navigace, ale
doufal jsem, že se už v OSM uchytí nějaký celoplanetární konsensus a na
jeho základě se budu moci orientovat i v jiných městech mapovaných
místními nadšenci.

Petr