> Od: Petr Stehlik <psteh...@sophics.cz>
> Předmět: Re: [Talk-cz] odbočovací pruhy před křižovatkou
> Datum: 24.7.2012 13:06:50
> left/right/slight_left/..., což může u některých deformovaných křižovatek být
> dost relativní a počítač to pak může špatně vyhodnotit.
>
> domnívám se, že když silničáři kreslí takové ty bílé šipky na vozovku do
> jednotlivých pruhů, tak mají na výběr právě z takto omezeného repertoáru
> tvarů šipek a zatím jim to myslím vždycky stačilo.

To právě není pravda, silničáři to ve složitějších případech mohou doplnit
směrovými cedulemi s cílem a složitější směrovou šipkou. Navíc člověk to může
vyhodnotit i na základě kontextu cílů ostatních pruhů. Křižovatka také může být
různě deformovaná, a pokud to není určené přesně, tak by se mohlo vyhodnocení
člověkem a počítačem lišit.

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz