Dalo by se uvažovat o posuzování jednotlivých argumentů (tagů, pozice)
individuálně (člověk posune - bot už hýbat nebude, ale klidně změní
číslo při přečíslování ulice nebo název při změně názvu)

Změna ve zdrojových datech by mohla sloužit pro navrácení dané hodnoty
do správy botovi - když se změní hodnota ve zdrojových datech,
předpokládáme i změnu v realitě a tím zneplatnění původní lidské
úpravy. To by mělo vyloučit většinu soubojů mezi člověkem a strojem.

Lukáš Matějka (LM_1)