Vlastní tagy obecně nejsou problém, ale měly by být popsané. Určitě
bych byl pro zachování nějaké jednoznačné identifikace ruian:id nebo
ref:ruian, to je jedno.
Ty tagy pro bota se mi moc nelíbí proto, že nevypovídají nic o objektu
na kterém jsou a není to ani dočasné řešení jako bylo odbl=clean.
Srozumitelnost existujícího tagu pro neseznámené by asi byla jasná,
ale způsob způsob jak dojít od bodu který se mi občas někam chybně
přesune k tomu, že mám použít zvláštní tag už tak jasná není. Možá
bych volil kompromis, že by bot hlídal posledního autora (to by
nemuselo být tak složité) a nebo svůj bot=yes tag, který by při
editaci odstranil - stal by se posledním autorem a nebyl by už
potřeba. Nikomu by neutíkaly body.
LM