2013/7/17 Václav Kubíček <vas...@centrum.cz>:
> Pro veřejnost jsou čísla tras zrušená a pokud bychom
> se k nim někdy dostali, jak tu již bylo řečeno, kdoví v jakém
> stavu tato data jsou.

Souhlas.

> navrhuji zrušit používání tagu "ref" udávající číslo trasy a používal
> bych tag "destination" či "note" k určení odkud trasa kam vede.

Souhlas. Destination se už dlouho snažím vyplňovat právě podle
koncových míst rozcestníků, když je znám. Když nevím, kde posloupnost
rozcestníků končí, dávám tam aspoň mně poslední známé místo.

> Pokud trasa nemá jméno a v jednom bodě se sbíhá 3 a více
> tras stejné barvy, použil bych stejný počet relací kolik se jich
> zde sbíhá.

Někdy to může být nutné, ale většinou je to zbytečné, protože trasy
opravdu zpravidla vyplývají z posloupnosti cílů na rozcestnících.
Příklad:

1. rozcestník směřuje na místa A, B, C.
2. rozcestník v A směřuje na B, C, D.
3. rozcestník v B směřuje na C, D, E a zároveň jiným směrem na F.

V takovém případě jsou tedy evidentně jen dvě trasy, jedna jde z A do
E a druhá z B do F.

Takhle to bývá poměrně často.

Zdraví,

Marek