2013/7/18 Karel Volný <ka...@seznam.cz>:

> výše uvedené má být jako důvodem k zahození doposud víceméně
> fungujícího systému? to je vtip?

V jakém smyslu ten systém funguje? Jak se pozná v mapě, že funguje?
Jak se to pozná v jiných aplikacích?

> @Marek Prokop:
>
> jestli kopeš za KČT, tak to řekni rovnou

Eh??

> to je nesmysl
>
> jednak již na začátku threadu jsme se dozvěděli zprostředkovanou informace od
> KČT , že číslování dále používá, a jednak tato čísla lze ještě dohledat v
> terénu
>
> pokud hodláš trvat na tom, že "neexistuje", mám tě usvědčovat ze lži fotkama?

Hele, mírni se, krávy jsme spolu nepásli.

Mapujeme aktuální stav, a pokud je mi známo, smíme vycházet jen z
veřejných zdrojů, v terénu zjistitelných faktů a dat, ke kterým nám
někdo dá práva. V tomto smyslu tedy čísla tras prostě neexistují.

Ano, někde asi na starých rozcestnících ještě jsou, ale ty se vyměňují
za nové (v mém okolí už byly prakticky všechny vyměněny) a na nich
čísla nejsou. I kdybychom tedy znali původní čísla a i kdyby KČT
nadále interně číslovalo, stejně nebudeme ani tušit, zda to které
konkrétní číslo stále platí.

Klidně změním názor, až mi někdo vysvětlí, kde ta čísla vezmeme a k
čemu nám budou dobrá, když se bez nich skoro všude na světě obejdou (a
všechny ne-KČT trasy u nás taky).

Marek