@Marek Prokop:

> Klidně změním názor, až mi někdo vysvětlí, kde ta čísla vezmeme a k
> čemu nám budou dobrá, když se bez nich skoro všude na světě obejdou (a
> všechny ne-KČT trasy u nás taky).

Ja bych se jim nebranil, i kdyby nam momentalne k nicemu nebyla. Ovsem
pouze za predpokladu, ze nam je nekdo dobrovolne da, kdyz se jinak
jedna o informaci, ktera s likvidaci starych rozcestniku mizi
z verejneho prostoru do vnitrni databaze KCT.

@kavol:

> máme se tedy na mapu vykašlat, analogicky s tím, jak naznačuješ, že se máme
> vykašlat na snahy od KČT něco (třeba nedobrovolně) získat?

> to je argument pro argument - pojďme se vykašlat na veškeré importy jako
> DIBAVOD a spol., kdo ví, v jakém stavu ty data jsou, vždyť jsme v tom museli
> opravovat tuny chyb ...

Ale tady resime jinou situaci - pokud se vlastnika dat zeptame
a vlastnik dat souhlasi, tak jsem pro importy, nejsou-li ta data
v uplne spatnem stavu (jsou lide, kteri si mysli, ze importy jsou
obecne spatne zejmena z duvodu jejich nasledne udrzby - osobne
k nim nepatrim, radeji opravim data nez zacinat se slepou mapou).

Jenze KCT jsme se ptali opakovane a opakovane jsme dostavali odpoved
"ne". Takze mi prijde veskrze neucelne tady mudrovat nad tim, jak
je k tomu donutit - nanejvys je zcela nastveme a budeme se pak s nimi
hadat nebo soudit. Kdyz uz, tak bych se jich jednou za cas zkusit zeptat,
jestli nezmenili nazor.

S pozdravem
Petr

PS: zkusme udrzet tu debatu v trochu slusne spolecenske rovine. Dik.