Dne 13.2.2014 15:31, Pavel Machek napsal(a):

> Jo, ma. Wiki rika, ze to tam ma byt, a ne kazdy si chce stahovat
> hranice zemi aby mohl pracovat s adresama.
>                                                                       Pavel

Ahoj,

Wiki není žádná norma... a nikdy nebyla.
Taginfo říká, že addr:country existuje na necelé polovině adresních bodů
- konkrétně jej má:
- 44% objektů, které mají addr:housenumber
- 46% objektů, které mají addr:street
Takže ono to až tak důsledně, jak naznačuješ, používané není.

Nevím, co si mám představit pod "mohl pracovat s adresama", ale... Pokud
chci dostat skutečně všechny adresní body v ČR je to otázka jediného
jednoduchého dotazu na overpass API. Pokud mám bod a chci získat všechny
administrativní celky (KÚ až stát), ve kterých leží, tak opět položím
jeden jednoduchý dotaz na overpass API. Ani pro jedno si já nepotřebuju
stahovat hranice k sobě a zároveň to dává spolehlivější výsledky, než
hledání podle addr:country.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk