Ahoj!

> Uprimne receno, na to vubec postgresql nepotrebujes. Lokalizace bodu
> v rozkladu roviny na mnohouhelniky je vcelku trivialni problem, na ktery
> staci napriklad uplne jednoducha konstrukce persistentniho stromu.

Je zajimave, cemu se jeste da rict "vcelku trivialni".

Uprimne receno, nepotrebuju. Takze mam dobrovolnika, ktery tohle
implementuje do monav-u, navit-u, osmand-u a marble a ja nevim ceho
jeste dalsiho?

Tesim se na patche, a do doby nez budou aplikovany, muzeme prosim
tagovat adresy dle wiki?

(Mimochodem, zeme neni rovina; pro ceskou republiku je to asi jedno,
ale kdyby nas zajimala jen ceska republika, tak opravdu neni nutne
tagovat kod zeme).

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html