Ahoj,
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:JOSM/Plugins/CzechAddress#Adresy_v_OpenStreetMap
tak to jsem nenasel. Cekal bych, ze to najdu na ceskych Map Features nebo
Editing Standards.
Neva, prilezitostne to tam dopisu.

> Pokud jej zachováme, tak jsem pro to, aby se to udělalo pořádně:
> [místní část], [městská část], [město], [okres], [kraj], CZ
> S tím, že minimální zápis bude:
> [město], [okres], [kraj], CZ

Hmm. A nevadi nam, ze tam mame carky, kdyz tady
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:is_in
se zcela zjevne doporucujou stredniky?
Mě to teda vadí hodně. Středník by byl lepší, protože to je standardní
oddělovátko.
Navíc ta stránka píše, že vlastně na pořadí těch částí zas tak moc nezáleží (i
když je lepší
je mít seřazené), ale my vlastně žádné části nemáme, takže zahraniční programy
na
to asi koukaj dost divně.

> Uvědomuješ si, že dáváš odkaz na něco, co už víc jak pět let nefunguje?
Ee, nee, proste jsem to jen nasel. Mozna blbej algoritmus, ale chybelo jim to.
;-)

> Pokud mám bod a chci získat všechny administrativní celky (KÚ až
> stát), ve kterých leží, tak opět položím jeden jednoduchý dotaz na
> overpass API
Když já jsem chtěl vědět, jak se dělá tohle.
Najít adresy v nějakých hranicích už jste mě naučili.

Zdraví,
 Dalibor