Dne 14.2.2014 13:35, Dalibor Jelínek napsal(a):
> [...]
> tak to jsem nenasel. Cekal bych, ze to najdu na ceskych Map Features nebo
> Editing Standards.
> Neva, prilezitostne to tam dopisu.

> Hmm. A nevadi nam, ze tam mame carky, kdyz tady
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:is_in
> se zcela zjevne doporucujou stredniky?
> Mě to teda vadí hodně. Středník by byl lepší, protože to je standardní
> oddělovátko.
> Navíc ta stránka píše, že vlastně na pořadí těch částí zas tak moc nezáleží
> (i když je lepší
> je mít seřazené), ale my vlastně žádné části nemáme, takže zahraniční

A ještě by se tam mohl přidat NUTS2 region, katastrální území, ZSJ, PSČ,
jméno ulice, ... těch pár bajtů navíc nikoho nezabije :P

A teď vážně - dokáže někdo říct k čemu by to mělo být užitečné?

O tom, že je tento tag překonaný koneckonců svědčí i čísla z taginfo:
addr:housenumber celkem 29 mil. objektů, 2 mil. má is_in tag
addr:street celkem 26 mil. objektů, 1 mil. z nich má is_in tag
is_in celkem 4 mil. objektů

> Ee, nee, proste jsem to jen nasel. Mozna blbej algoritmus, ale chybelo jim
> to. ;-)

Chybělo jim to "tenkrát" - bylo potřeba buď addr:country, rozumnější
hranice států, nebo chytřejší algoritmus. Rozhodně tuhle pět let mrtvou
věc nelze považovat za smysluplný argument pro plošné používání
addr:country ;-)

> Když já jsem chtěl vědět, jak se dělá tohle.

Např. takto:
http://overpass-turbo.eu/s/2wb

> Najít adresy v nějakých hranicích už jste mě naučili.

Overpass API toho umí opravdu spoustu, na wiki je rozsáhlá dokumentace.
Hlavní výhodou je, že není potřeba vlastníma silama něco instalovat a
nastavovat.

Zdraví,
Petr Morávek