---------- Původní zpráva ----------
Od: Kasparek Tomas <kaspa...@fit.vutbr.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 6. 2014 7:13:22
Předmět: Re: [Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

"On Tue, Jun 17, 2014 at 11:05:01PM +0200, Marián Kyral wrote:
> při editaci jsem narazil na oblast, kde jsou budovy uměle (nějakou
hranicí)
> rozděleny na několik částí.
>
> Například tyto budovy:
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/49788027
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/42852951
>
> Ale v bezprostředním okolí jsou ještě další tři budovy se stejným
problémem.

> Chtěl jsem se zeptat, zda to je chyba, nebo je to z nějakého důvodu
správně.
> Pokud je to chyba, tušíte, proč toto vzniká a jaká je šance, že se to
> [...]

neresilo se to tu pred nejakym casem. Nakonec se ukazalo, ze to byla tusim
hranice oblasti, ktera se digitalizovala do katastru, takze kazda pulka
budovy se zpracovala zvlast...
"

Ano, ale otázka je, jestli to je takto správně, případně zda má smysl toto
potenciálně hlásit.

Jsou to dvě části budovy, každá má vlastní RÚAIN ID. Když chci RÚAIN ID v
OSM zachovat, tak to musím nechat jako dvě samostatné budovy, i když to pak
na mapě vypadá opravdu hodně divně. Když to spojím do jedné budovy, není
jasné zda a které RÚAIN ID tam nechat. Ale přijde mi nelogické, mít to jako
dvě budovy, navíc ještě takhle blbě rozdělené.

Marián

"
--

Tomas Kasparek e-mail: kaspa...@fit.vutbr.cz
CVT FIT VUT Brno, L127 jabber: tomas.kaspa...@jabber.cz

GPG: 2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537 63BD DCBE 18FF A035 53BC

May the command line live forever!__________________________________________
_____