Ahoj,

Dne St 18. června 2014 14:37:28, Marián Kyral napsal(a):

> * Byla vytvořena sada testů pro odhalení chyb v databázi - AM daleko od
> objektu, ulice, více staveních objektů na jednom místě, nebo podezřele
> blízko sebe a další - čeká se na spuštění interního systém na rozesílání
> těchto chyb.

to je skvělá zpráva!

Já se pořád hrabu v databázi, teď dokončuji program na (polo)automatickou
aktualizaci už importovaných území a brzy s tím asi začnu. Při tom zkoumání
jsem několikrát objevil, že ty nesmysly s dvojitými adresami na jedné budově
či duch uvnitř budovy sem-tam mizí. Zatím to není nijak masivní, ale děje se
to. Nevím, zda to jsou individuální aktivity územních orgánů či zda je to
řízené "shora", ale děje se tak. Tedy zase dobrá zpráva.

> * Budova vůbec není v RUIANu, i když budovy kolem ní v RUIANu jsou
> (úplně chybějící objekty a/nebo "duchové")."
>
> Duchové jsou potřeba - nemůže existovat AM bez vazby na SO. Ale protože
> ještě nejsou zdigitalizována všechna území, dané SO nemají definovánu
> geometrii a proto se jeví jako duchové.
>
> Ovšem něco jiného je nezdigitalizovaná obec plná duchů - tam nemá hlášení
> smysl a něco jiného je jeden duch obklopený zdigitalizovanými budovami. Tam
> je hlášení na místě.

pan Souček tady psal, že některé budovy geometrii v RUIAN nemají a nikdy mít
nebudou. Nepamatuji si, jaké přesně budovy to mají být, jen že to tak je a
tedy budova bez geometrie nemusí být nutně kandidátem na hlášení chyby.

--
-p-