> včera jsem zjistil, že jste do map zanesl trasy, které by tam být zaneseny
> neměly. Jedná se o
> vybudované trasy pro kola, které jsou stavěny s tichým souhlasem a podmínkou,
> že nebudou
> veřejné. Bohužel zanesení těchto tras do mapy tuto křehkou rovnováhu narušuje
> a brzy zapříčiní
> jejich zrušení. Proto bych Vás chtěl požádat, zda by bylo možné tyto trasy
> odebrat z map.

access=private
bicycle=private
foot=private

pripadne *=no?

Muzete to nekdo probrat s temi dvema lidmi, co to bud rusi nebo
poptavaji jejich zruseni?

Podle mne se to lidem da vysvetlit - ve skutecnosti muze byt vyhodne
i pro ne to takhle znacit, protoze to rika, ze na te pesine nemam co
delat, i kdyz tam fyzicky v terenu je. Takze i kdyz ji v terenu nahodne
objevim, tak se podivam do mapy a vidim, tam nemam co pohledavat.

Petr