Vymažeme Blanku, jistě - ale pouze pokud by přestala existovat  (tj. pokud
by byla jakožto černá stavba fyzicky odstraněna). OSM má co nejpřesněji
odrážet svět, nikoli právní vztahy v něm; to nechme na veřejné správě a
soudech.

Pokud budeme chtít suplovat OVM (proč? jak?), pak před Táborskou bránu na
Vyšehradě domalujme zpátky ten domeček, který majitel před deseti lety
zboural úplně bez ohledu na cokoli: adresní bod existuje, takže tam není
jen loučka, a nene a nene a nene:
http://www.openstreetmap.org/node/296781764#map=19/50.06169/14.42452

Bude taková mapa k něčemu? Má OSM sílu na to, aby ohýbala realitu podle
sebe? Nemá, a ani to nemá dělat: svět neopravíme tím, že zfalšujeme jeho
popis; ani když se nám ten popis zrovna nelíbí.

TL;DR: Tady je aplikovatelné i to povídání sepsané pro sporná území -
obdobně myslím platí pro jakýkoli sporný edit:
https://wiki.osmfoundation.org/w/images/d/d8/DisputedTerritoriesInformation.pdf

Zdar,
HPM