---------- Původní e-mail ----------
Od: jzvc <j...@tpfree.net>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 25. 8. 2017 20:57:57
Předmět: Re: [Talk-cz] Ilegální pěšiny v lese?
"Dne 25.8.2017 v 15:07 Petr Holub napsal(a):

> access=private
> bicycle=private
> foot=private
>
> pripadne *=no?
>
> Muzete to nekdo probrat s temi dvema lidmi, co to bud rusi nebo
> poptavaji jejich zruseni?

Ja bych rek, ze to spatne chapes. Ty trasy jsou verejne, jen se o nich
verejne nema mluvit => to tagovani je zcela spatne.

Jinak by bylo zahodno dotycnemu vysvetlit, ze co je v terenu bude driv
nebo pozdejs v mape, a ze s tim stejne nikdo nic nenadela, a ze naopak
jakekoli odstranovani takovych veci se chape jako vandalismus.
"

Asi by bylo ideální, kdyby se ukázali tady. Třeba by pak pochopili, že to
není až tak jednoduché.