Pozdrav kartografi!

Malo sam se pozabavio problemom ucrtavanja osnovnih škola, i mislim da bi
uskoro mogli imati najbolju bazu hrvatskih osnovnih škola (osim ako postoji
neka baza za koju ne znam). Moramo se zato dogovoriti za tagiranje kako bi
nam podaci bili čišći. Ima nekoliko neriješenih pitanja:

1. Imena škola
 - Hoćemo li pisati imena gradova na kraju imena škole
 - Kako pisati imena područnih škola

2. Područne škole
 - Kako tagirati područne škole?

3. ref tag
 - Koji ref tag koristiti za redne brojeve škola?

-----------
1.
Tu je upitno treba li uopće stavljati čvrsta pravila oko imenovanja škola.
Možda se u nekim regijama škole nazivaju malo drugačije nego drugdje.
Trenutno ne znam za takve razlike u nazivanju škola.
Mislim da je matične škole najbolje nazvati bez imena gradova na kraju. U
većim gradovima ima mnogo škola, pa bi bilo čudno da na kraju imena svake
škole imamo još i ime grada.
Imena područnih škola su malo škakljivija. Trenutno na karti imamo dva
stila. Prvi je "Područna škola Rakov Potok", a drugi je "Osnovna škola
Sveta Nedelja, područna škola Rakov Potok". Meni se nekako više sviđa ovaj
kraći naziv, a onda puno ime matične škole stavljam u operator=*.

2.
Mislim da bi trebali dodati tag koji će nam točno reći je li neka škola
područna ili matična. Engleska riječ koja mi se čini najbliža "područnoj"
je "district", pa možda neka igra sa tim. Možda je dovoljno da područne
škole u operator=* tagu imaju ime matične škole? Ne znam što je tu
najbolje. Tag school:type=* bi možda bio dobar, trenutno se koristi na
razne nepovezane načine:
https://taginfo.openstreetmap.org/keys/school%3Atype#values
MOžda onda school:type=main za matičnu, i school:type=district za područnu.

3.
Sa portala otvorenih podataka može se dobiti ovaj .csv:
http://52.178.158.152/api/file/skole_os.csv
Tu imamo dosta neuredne podatke sa svakakvim imenima škola (ponekad
uppercase, ponekad ime u navodnicima, ponekad ime grada na kraju, itd..)
Ali imamo i ID-eve škole koje, ako sam dobro razumio, vodi sustav e-matica:
https://www.carnet.hr/projekt/e-matica/
Zato mi se čini da bi prikladan tag trebao spomenuti e-maticu. Za sada sam
koristio tag ref:e-matica, ali mi se sada čini da bi bolji tag bio
ref:HR:e-matica, pa bi te tagove preimenovao. ref:(kôd zemlje):(dataset) je
popularan u zadnje vrijeme, a i čini se korisno imati namespace na razini
države.
Kod područnih škola mi se čini da bi trebale dobiti isti ref:HR:e-matica,
iako ih nema u popisu svih škola u službenom .csv-u.

Što mislite? Ima li još nekih otvorenih pitanja osim ovih?

Janko