Pozdrav,

da javim stanje ovog projekta..

U međuvremenu sam našao da postoji i popis srednjih škola:

https://data.gov.hr/ckan/dataset/srednje-skole/resource/srednje-skole

pa sam taj dataset spojio sa datasetom osnovnih škola. To je u biti isti
dataset, samo podijeljen na osnovne i srednje škole. U RSS sam ubacio i
srednje škole, i do sada sam uspio sve srednje škole ucrtati (imamo ih
nekih 400-tinjak), osim nekih umjetničkih škola. Počeo sam koristiti tag
isced:level=*. Srednjim školama stavljam tag isced:level=3. To je zapravo
jedini tag sa kojim se može vidjeti radi li se o srednjoj ili osnovnoj
školi. Isced:level=1 je prva 4 razreda, a isced:level=2 su druga 4 razreda.
Dakle, većina osnovnih škola bi imala tag isced:level=1;2, a većina
područnih škola bi imala isced:level=1.

Problem imam sa "Umjetničkim školama" kako se one službeno zovu.

http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?offset=0&appName=UMJ

Umjetnička škola može biti: glazbena, plesna, likovne umjetnosti, dizajna,
i razne kombinacije istih. Također mogu biti osnovne i srednje. Ako su
osnovne, onda je to dopunska škola, koja ide paralelno sa klasičnom
osnovnom školom. Ako je srednja, onda učenik može pohađati samo nju, a može
paralelno i, recimo, gimnaziju. Ali na ovoj stranici vidim da likovna škola
u Splitu ima i općeobrazovne predmete (hrvatski, matematika, povijest...):

https://sudigoz.hr/wp/o-skoli/programi/likovna-umjetnost-i-dizajn/glazbenik/

tako da mi više ništa nije do kraja jasno. Možda će trebati ići od stranice
do stranice umjetničke škole, i vidjeti ima li općeobrazovne predmete ili
nema.

Od tagova imamo amenity=school, amenity=music_school, education=centre. Što
koristiti gdje?

Meni se čini da bi za osnovne glazbene škole trebali koristiti
amenity=music_school. Koji isced:level? Treba proučiti.
Srednju umjetničku školu bi možda isto označavao sa amenity=music_school,
ali samo ako se bavi jedino glazbom. Ako se bavi još i sa plesom ili nekom
drugom umjetnosti, ili ako ima općeobrazovne predmete, onda bi ju označio
sa amenity=school.

education=centre se jako malo koristi (323), pa ga ipak ne bih koristio.

Jel to ima smisla?

Janko