Janko Mihelić napisa:
> Meni se čini da bi za osnovne glazbene škole trebali koristiti
> amenity=music_school. Koji isced:level? Treba proučiti.
> Srednju umjetničku školu bi možda isto označavao sa amenity=music_school,
> ali samo ako se bavi jedino glazbom. Ako se bavi još i sa plesom ili nekom
> drugom umjetnosti, ili ako ima općeobrazovne predmete, onda bi ju označio
> sa amenity=school.

Koliko ja znam, srednje glazbene škole nemaju općeobrazovne predmete i ne
možeš pohađati samo srednju glazbenu školu. Ako se netko baš želi baviti
samo glazbom onda uz srednju glazbenu ne upisuje gimnaziju nego
općeobrazovne predmete odradi u školi za primijenjenu umjetnost da bi
poslije mogao na akademiju.