pet, 24. pro 2021. u 00:45 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>
napisao je:

> Ah, a imamo pristup na e-maticu? (mene trazi AAI passworde)

Mislim da je onaj csv zapravo njihov podset podataka. Ne mogu se ni ja
ulogirati.

> Ali, ako nam skole nemaju nista drugo nego samo taj jedan identifikator,
> sto fali obicnom "ref"? (jer nemamo niti npr. ref:HR:konzum na
> shop=convenience + operator=Konzum i dr.)

Bilo bi dobro da krenemo sa ref:HR:e-matica, jer ako pogledaš ovdje:

https://data.gov.hr/ckan/dataset?q=osnovne+škole
<https://data.gov.hr/ckan/dataset?q=osnovne+%C5%A1kole>

ima više tih datasetova, i u njima se ne koriste ovi isti refovi. Barem u
onima koje sam uspio otvoriti.

Pa nisam bas siguran, po meni je neka ideja da je "ref" unikatan...
> Ako x raznih stvari ima isti "ref", kako cu onda idenetificati da je
> to bas taj jedan kojeg sam htio?

Pada mi na pamet da bi mogli na područne škole staviti
operator:ref:HR:e-matica=* i tako smo jednim udarcem dvije muhe. Pokazali
smo da je područna jer postoji taj tag, i još smo spojili sa matičnom jer
ima isti ref.

BTW https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:operator:type bi mogli
> postaviti isto.

Slažem se. Mislim da su onda sve iz ovog dataseta operator:type=public.

> To si mislio sa conflatorom gledati sto vec imamo a sto treba dodati
> ili kako?

 Malo sam prepravio conflator da radi rss feed. Evo feed-a ovdje:

http://46.101.158.129:8080/rss/rss.xml

RSS bi trebao javiti da je dodan novi element, obrisan postojeći, ili
pokvareni tagovi, i slično. Još je to nedovršeno, ali nadam se da ću
uspjeti uskoro dovršiti. Nedostaje link na element u osm-u, i tako neke
stvari. Onda bih mogao što god odlučimo staviti u takav rss.

Janko