pet, 4. ožu 2022. u 12:15 Ivan Delac <ivan.ne...@gmail.com> napisao je:

> Koliko ja znam, srednje glazbene škole nemaju općeobrazovne predmete i ne
> možeš pohađati samo srednju glazbenu školu. Ako se netko baš želi baviti
> samo glazbom onda uz srednju glazbenu ne upisuje gimnaziju nego
> općeobrazovne predmete odradi u školi za primijenjenu umjetnost da bi
> poslije mogao na akademiju.

Ono što ja znam sam pročitao ovdje:

https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/odgoj-i-obrazovanje/umjetnicko-obrazovanje/132

i piše slijedeće:

Glazbeno obrazovanje izvodi se prema glazbenom kurikulumu u
> četverogodišnjem trajanju.
>
> Učenici upisani u srednje glazbene škole imaju posebnu mogućnost: mogu
> pohađati samo glazbenu školu za zanimanje glazbenika ili mogu paralelno
> pohađati još jednu četverogodišnju srednju školu.
>
> Ako učenik pohađa samo srednju glazbenu školu, svoje obrazovanje završava
> izradom i obranom završnog rada, a može polagati i ispite državne mature
> ukoliko želi nastaviti obrazovanje na visokoškolskim ustanovama. Najveći
> broj učenika paralelno pohađa glazbenu školu i gimnaziju.

 To znači da polaznici srednje glazbene škole, ako žele ići dalje sa
obrazovanjem, moraju proći ispit državne mature, pa im je zato bolje
paralelno upisati neku gimnaziju ili, kako si ti rekao, školu za
primjenjenu umjetnost? Što bi bila ta škola za primjenjenu umjetnost? Imaš
neki primjer takve škole?

Janko