Nisam vidio da si reply-ao, sori..

sri, 5. sij 2022. u 20:31 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>
napisao je:

> Nda...Samo to  mi se sve više čini kao da pokušavamo re-inventati
> relatione preko tagova na objektu (samo lošije i nepodržano u svim
> ostalim alatima).
>
> Možda staviti tag "ref:HR:e-matica" samo na glavnu školu koja ga i
> ima, a sve područne samo strpati u isti relation sa matičnom bez
> dodatnih tagova? Od kuda uopće vučeš te područne i što one imaju od
> informacija; to nije iz "skole-os.csv" sa linka dolje koliko kužim?

Mislim da moramo paziti na druge mapere. Ako koristimo
operator:ref:HR:e-matica, onda netko tko se razumije u tagove može shvatiti
da je to ref od operatora škole jer se takva kombinacija već i koristi:

https://taginfo.openstreetmap.org/search?q=operator%3Aref

Kad sam pričao sa maperom koji mi je maknuo par tih tagova, pa me upozorio:
"Znaš li da ti taj tag znači ref od operatora, a ne od te škole". Kad sam
mu objasnio što su područne škole, rekao je da su mu tagovi smisleni. Evo
prepiske:

Ako napravimo praznu relaciju, nitko neće razumjeti što se tu događa, i
nitko drugi neće znati iskoristiti taj podatak. Mislim da to nije baš
ispravno korištenje relacija.

Ako gledaš našu birokraciju, područne škole su dio glavne škole. Kad bi to
išli mapirati onako kako na njih gleda naša birokracija, onda bi napravili
multipolygon relaciju, sa glavnom školom i područnim školama kao outer
dijelovi. Ta relacija bi dobila amenity=school i ref:HR:e-matica=* tag. Ali
OSM ne radi baš na takav način, pa mislim da ne možemo mapirati ni tako.
Moramo našu birokraciju malo prilagoditi OSM-u.

Područne škole nalazim na razne kreativne načine, ali obično na websajtu
dotične škole. Ponekad su odmah prikazane, svaka sa svojim linkom, a
ponekad kopam po povijesti škole, raznim dokumentima, galerijama slika i
slično. Ako tražiš, naći ćeš :D

> Vecina da, ali ne sve.... Ovisi koji je to "ovaj dataset" ? :)

Mislio sam na dataset e-matica csv-a kojeg sam linkao prije. E-matica je
sustav od Ministarstva znanosti i obrazovanja, pa pretpostavljam da ne vode
privatne škole. Jedino mi je sumnjiva ova francuska škola:

https://www.efz.hr/en/home

Ali ne znam kako vidjeti jel privatna. Uglavnom, ja ovdje ne radim import,
tako da nema brige o nekakvom automatskom tagiranju. Ono što ja radim jest
praćenje škola u osmu, i usporedba sa ovim datasetom. Tako da znamo koliko
još posla ima, i da znamo kad netko obriše školu. A pošto ćemo mi imati i
glavne i područne škole, zato mislim da ćemo imati najbolji dataset :)

Cool, Volim RSS!
> Treba fixati i datum, trenutno je na svemu "1/1/1970, 1:00:00 AM"  :)

Budem pogledao datum, ima tu još posla.

Janko