Satuju kana cariosan Teh Pipiet Senja (kamana wae
teteh teh salami ieu?), kedah aya anu ngageuingkeun
urang bahayana paham komunis.

Kuring gaduh pangalaman, duka tah nyambung atanapi
heunteu sareng anu dicarioskeun teh Pipiet.
Waktos di UI aya demo anti Afee (admission Fee) teh
seuseurna wanoja anu nganggo jilbab. alesan demo teh
cenah kampus UI teh kampus perjuangan rakyat, jadi
lamun "kampus rakyat" mah teu kenging mahal-mahal,
malahan mah kudu gratis.
Gara-gara  demo, aya saurang mahasiswa Fakultas Hukum
batal ujian skripsina alatan dosen pengujina teu tiasa
dongkap ka kampus ditahan ku para demonstran. Aya
demonstran mahasiswi berjilbab, anu "ngamaki-maki" ka
para dosenna teh nyebatkeun "anjing".
Duka karasukan naon tah si mahasiswi berjilbab teh
dugi ka ngaluarkeun ucapan anu kotor kitu.

mrachmatrawyani

--- Pipiet Senja <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> assalamualaikum wr.wbb
>
> ceuk saha komunis geus paeh di Indonesia?
> parteyna mah memang geus hos... tapi pahamna,
> ruruntukna, malah barudak ngorana ayeuna (sabenerna
> ti
> saprak dibere omber ku Gus Dur, komunis teh aya
> keneh!
> keur ngadagioan waktuna wae, tah di DPR... lamun
> hayang terang loba komunisna, pangpangna ti barisan
> beureum, sok geura dagoan engke maranehna bakal
> ngarurud tap mprs 25... lamun geus kitu, urang teu
> manggapulia ta silaken partai komunis baru...
> meureun
> [...]

Declare Yourself - Register online to vote today!
http://vote.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/0EHolB/TM