Hej Kristoffer.

Er din FG også tilsvarende høj? Bruger du en oechslevægt? I så fald bør du
også tjekke, hvad den måler massefylden af rent vand til at være. Min egen
oechslevægt viste ca. 35 g/L for meget. Hvis jeg trak den fejlvisning fra
OG og FG, passede det hele plydseligt meget bedre med opskrifterne.

Mvh. Emil Hedevang