No ze zvolil zcela otresnou formu, o tom asi neni sporu. Jak jsem psal i na
irc brmbura - spolkova cinnost je o tom, aby umoznila skupine neco
spolecneho realizovat. Ma mit nejaka rozumna pravidla (platici pro
vsechny), aby to nebyla uplna cochcarna nebo tunel na spolecne prostredky,
ale jakmile se to zvrhne do osobnich utoku apod, tak to asi postrada
smyslu.

Aneb jak se rika v Senatu Parlamentu CR - "pane senatore mirnete se, tady
nejste v Poslanecke snemovne", stejne tak neni potreba plodit maily plne
urazek, osocovani apod. Nota bene, kdyz to jde mimo ramec clenske zakladny
mezi necleny (spinave pradlo se na verejnosti nepere).

-mt