Ak boli Tmove pohnutky len take ze chcel upozornit na potencialne problematicke
situacie ktore mozu nastat, myslim ze vhodnejsie by bolo otvorit na tu temu
nejaku zmysluplnu diskusiu a nie urobit to o com predpokladal ze problematicku
situaciu vytvori a potom zacat obvinovat a nadavat na zucastnenych. Pripadne
situaciu vyvolat, ale potom na nu len poukazat ze aha, tu je problem a spravne
by sa to podla stanov malo riesit inac. That's all, viac k tomu nemam co
povedat.