2009/7/5 Yves Nevelsteen <yves.nevelst...@gmail.com>:
> Saluton,
>
> (bedaurinde?) malmultaj esperantistoj uzas linukson.

Ĉu?
Mia sperto estas ke ke fakte multaj junaj esperantistoj uzas Linukson.

Dankon Donal pro via atentigo.

Ĝis nun mi simple tajpis la ĉapelon ^ kiu estas "morta klavo" kaj
poste ekz c kaj tio donis ĝuste la ĉ.
Sed mi ne havis la supersignon super ŭ. Nun, per via nova metodo mi
vere facilege povas skribi ankaŭ tiun literon. Dankon!

Ĝis!
(Ĝ farite per Win+Shift+g :-)

Jacob

--
Jacob Nordfalk
Venu al la plej granda kultura evento en esperantujo: Kultura