On Jul 5, 2009, at 6:0811 PM, Jacob Nordfalk wrote:

2009/7/5 Yves Nevelsteen <yves.nevelst...@gmail.com>:
Saluton,

(bedaurinde?) malmultaj esperantistoj uzas linukson.

Ĉu?
Mia sperto estas ke ke fakte multaj junaj esperantistoj uzas Linukson.

Dum la Universala Kongreso en Florenco okazis renkontiĝo de linuksuzantoj kaj interesitoj. Konvenis pli malpli tridek personoj, inkluzive de Akademiano Bertilo Wennergren, kaj estis disdonataj diskoj por Ubuntu 6.06. Ne sekvis renkontiĝoj dum sekvaj UK-oj, laŭ mia scio.

--
||Arnold VICTOR, New York City, i. e., <arvimi...@wearthlink.net>    ||