Gogoratzen zarie? aparkaleku kontuakin ibili giƱanian Galizia hiribidian
aparkatzeko esan zestazuen eta nik kontau netsuen erreparua emoten zestala,
Txontan erretrobisoriak ostu zittuelako.

Ba gaur goizian autua hartu dodanian konturatu naiz atzeko linpaparabrisasa
falta jatala. Hasieran pentsau dot apurtu egin destela, baina ez, kenduta
zeguan.

Ez zeguan leku ezkutuan, Errebal kalian baino. Baina 4 egunian egon da, eta
seguru kontrolatzen ibili dirala.

Zelako higoina, benetan!

leire n