Leire, zure etxetik:
- Anek dioen Txontako parkinera, 450 metro daude,* 6 minutu oinez* Ikus
mapa, ibilibidea eta denbora kalkuloa
<https://www.google.es/maps/dir/Txonta+Kalea,+14,+20600+Eibar,+Gipuzkoa/Bidebarrieta+Kalea,+46,+20600+Eibar,+Gipuzkoa/@43.185823,-2.4665835,16.93z/am=t/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0xd4e2a805a1f8ea5:0x2a53c478329c0cce!2m2!1d-2.4624918!2d43.1852377!1m5!1m1!1s0xd4e2a873cb4deff:0xef81b52e618077af!2m2!1d-2.4663348!2d43.1851015?hl=en>
- Galiziako Pasealekuko toki urruti-urrutienenera, diozun Txontako
errebueltara, 750 metro daude, *11 minuto oinez*. Ikus Mapa ibilbidea eta
denbora kalkuloa
<https://www.google.es/maps/dir/Bidebarrieta+Kalea,+46,+20600+Eibar,+Gipuzkoa/43.1817902,-2.4620179/@43.1841213,-2.4662065,17z/data=!3m1!4b1!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0xd4e2a873cb4deff:0xef81b52e618077af!2m2!1d-2.4663348!2d43.1851015!1m0!3e2?hl=en>
(nik normalean askoz lehenago aurkitzen dut lekua, lehen errebueltarako hemen
ggb
<https://www.google.es/maps/dir/Bidebarrieta+Kalea,+46,+20600+Eibar,+Gipuzkoa/43.1853067,-2.4633981/@43.1841213,-2.4662065,17z/data=!4m14!4m13!1m10!1m1!1s0xd4e2a873cb4deff:0xef81b52e618077af!2m2!1d-2.4663348!2d43.1851015!3m4!1m2!1d-2.4633981!2d43.1853067!3s0xd4e2a80e7b0bc63:0xdce7a862f4431f!1m0!3e2?hl=en>,
350 metrotara,  *5 minutu oinez*
- Jardinetako parkinera, Instituto gainean, 500 metro, eskilara mekanikoak
eta* 8 bat minutu oinez* (Googlek,ez ditu ezagutzen) eta beheraka gutxiago,
- Matsarixara 500 bat metro eta *7 bat minutu*
eta abar

Gure hiri gehienak kotxeak (ia) ez zeudenean daude planifikatuak eta
eraikita. Ez daude kotxeentzat pentsatuta.
Ez dut uste Untzagako plaza edo Txantxazelai berriro aparkalekua bihurtuko
dutenik, ezta komeni ere. Kotxeak herri erdietatik ateratzea da joera,
Bonus: egunero 5 - 10 minuto (inkluso gehiago) oinez ibiltzea osasungarri
omen da.

eneko

Eneko Astigarraga
CodeSyntax <http://www.codesyntax.com>