> Hau izango da hari honetan idatziko dodan *azken mezua*. Baiña gauza
> batzuk be esan gura neukez
> *Eneko:*
> Ez detsut nere bizitza esplikauko, ezta zenbat ibilñi bihar naizen
> biharrera etortzeko be. Esan dodan moduan Txontan begiratu eta *lekurik
> ez*, pasau jata!

Laguntzera aldera eman ditut aparkatzeko alternatibak.
Zure bizitzan sartu nahi gabe, eta gero esaten duzuna (kargarekin
ibiltzearena ez nekien) eragozpen handia bada ere, zuretzat egokienak
Jardineta edota Matsarixakoak begitzatzen jatazen lehen.
Bi horietatik, zuzenean bariantera/tetik urten eta sartu ahal duzu, gero
infernuko autopista hori hartzeko :-), baina - garrantzitsua -, herri
erdixan sartu barik, eta -ederra lasaitasuna: Eibar erdialdeko trafikoa
jasan gabe!
Horrela denbora asko aurreztu daitekelakoan nago. Baina igoal oker nabil.
Leire, ulertzen dizut, ni ere askotan berdin; ordenagailua, zapatillak,
umeen piszinarako jantziak, bazkaria,  ... Solidarność!!

> Ez da ibiltze kontu bat, ez da zelako karga daroian bakotxak aldian.
> Egoeriaren okertze itzela da. Dana batera egin bihar izatia, alternatiba
> imajinaziño bakuak jartzia,... Zergaittik ez dago baterian aparkatzia ixa
> iñun, egin zekianian?

Lekua dagoen tokietan baterian aparkatzeko aukera dagoelakoan nago:
adibidez, Txontako aparkalekuan, Jardinetakoan edo Julian Etxeberrian.

Baina egia esateko gura duzunak erremedio txarra dauka.

Beno, barkatu txarto esanak, eta animo!

Eneko